Lep pozdrav vsem!

Nevem čisto zakaj danes, ampak vem, da sem to želel storiti že dolgo nazaj.
Torej...Obiskujem 3. letnik Fakultete za strojništvo v Lj in se prav te dni trudim, z izpiti, narediti zamujeno... Samo še dva, potem pa do septembra konec... Sounds perfect:)

Kot je razvidno že iz samega naslova, bo tole foto blog. Enega sem že "pisal" in sicer na eDnevniku, vendar si želim večjega obsega. Ne izključujem niti možnosti pisanja v angleščini, neglede na to koliko dobra ali bolje slaba je.


Ne morem trditi da me fotografija navdušuje, ampak bolj popisujem moje navdušenje. Izziv mi je fotografirati enkratne stvari, tiste drobne momente, pa tudi večno lepoto pokrajin in neba.
Glede na dejstvo, da smo študentje bolj na kratkem z denarjem, velja omeniti da si lastim zgolj en objektiv z goriščnico 18 - 70 pri svetlobni jakosti med 3.5 in 4.5, ki ustreza na NIKON D80 fotkič.

Potrudil se bom, da bodo moje objave kvalitetne, vsebovale določene komentarje in moja stališča in pogledi na določeno fotografijo/e, ter da boste postopoma spoznali ne samo del, temveč mojo celotno galerijo, ki upam da se bo v teh poletnih mesecih čimbolj razširila.

Naj za začetek priložim dve portretni fotografiji, ki sta nista ravno klasična portreta.



0 komentarji: